Monday, June 14, 2010

rindu

Secantik-cantik Big Ben di Kota London, dan Eifel Tower Paris  tak sehebat kebesaran Kaabah dan Masjid Nabawi di Madinah.
Sehebat-hebat kerdipan neon di kota jakarta lain tak seindah dan senyaman suasana disekitar Masjid Nabawi dan Kaabah.
Sedingin udara perth tak sesyahdu ketenangan di Madinah dan Mekah.
Walau sibuk macam mana sekali pun kuala lumpur tak seindah suasana malam disekitar Mekah.
Semerdu-merdu suara mickael jackson tak setanding keasyikan dan ketenangan azan pada setiap waktu.
aku rindu tempat itu
aku rindu suasana itu
aku rindu bau itu
aku rindu segalanya tentang tmpat itu...
YA ALLAH,
kembalikan lah ak ke TANAH SUCIMU...
aku sgt2 mrindui bumi MEKAH dan MADINAH..
 Masjid Nabawi

b'main bsama merpati Aisyah near Masjid Kucing

selesai tawaf sunat

mlm terakhir di MAKKAH..
perasaan??
tsgt2 sedih

2 comments:

  1. aku tak sure komen aku tadi jdi ke tak. but kumpula duit. wii. mane tau lpas ni ur turn to bring out ur parent plak kan. insyaAllah dear! tempat plg lovely sebenarnye kat sane kan.:)

    ReplyDelete
  2. tu R..diz time nk gi kna gna duet ak plak..InsyaALLAH

    ReplyDelete