Sunday, March 18, 2012

seefood

disebabkan weekend ni i xbalik dan duduk berdua sahaja dengan jaja maka haruslah kami merancang hari minggu menjadi hari yang indah.dari perancangan picnik hinggalah ke camping di pantai kerachut hinggalah menjadi mimpi-mimpi sahaja.maka tengok movie sahaja yang mampu menjadikan hari minggu kami yang suram dan sunyi menjadi indah berwarna -warni(hahahahaahahah,poyo je ayat).
so jom kita tgk seefood.
venue:big cinema kulim(dekat dan xperlu pakai cantik2.naik moto suda)

bagi i cite ni best la tp i mengantuk time tgk sebab dh tgh hari kan.perut pun kenyang.comel je ikan-ikan dalam tu.hahahahah.suka betul i tengok.yg penting wayang tu penuh je ngan kanak-kanak.so i and jaja terasa diri ini macam kanak-kanak pula ataupun terasa macam mak budak pula.hahahah

Seafood mengisahkan tentang seekor anak jerung bernama Pup yang mempunyai misi untuk mencari sekumpulan pemburu haram yang telah mencuri sebilangan telur-telur dari kawasan perairannya di mana pengembaraannya yang penuh dengan aksi-aksi lucu bukan sahaja di dalam air, malahan di darat.Pup berusaha untuk menyelamatkan telur2 tanpa memikirkan keselamatan nyawanya. Pup telah sampai ke dunia daratan yang ada watak Man. Di daratan Pup tidak menyangka ada bahaya jugak menanti dia di sana.
Khuatir akan keselamatan Pup, Julius, seekor jerung berinsang putih muncul dengan misinya yang tersendiri untuk menyelamatkan kawan karibnya. Pup dan Julius memakai sut khas supaya mereka berupaya mengembara di daratan (sinopsis copy ni i copy)
julius jerung yang besar tu.pup yamg comel tu
natang robot kaki tu yang julius guna kat darat utk cari pup.


kesimpulanya,kami brjaya membuat hari minggu kami menjadi indah. indah.indah.

No comments:

Post a Comment